Boli Kari és társai...pff

2010.01.05. 12:46

Az ünnepek alatt a bennem uralkodó érzések gondolatok:

Szerettem volna ha a barátaimmal tölthetem el az egészet, a partykat mert nem kellett otthon lennem, saidot mert adott papírt amikor kellett, tirpát mert emelte poharát amikor kellett...-_-nem kell hogy emlékezz én vagyok a krónikás a feljegyzett tudásanyag mára már óriás-_-....megint a rímeket hogy kavarognak a fejemben, az összes lányt aki keresett és megtalált, az összes barátot aki gondolt rám, akikre gondoltam, akik nem loptak onnan ahova én vittem őket főleg nem számomra KRVAFONTOS emberektől akik utána már nem is érdekeltek, a régi barátokra akik rájöttek hogy számíthatnak rám, az újakra akik még önszántukból segítenek, a pillanatokat amikor szabadnak éreztem magam...

nem szeretem a szokásokat, a kötelező családlátogatást, a töltöttkáposztát, az ajándékozást, a latyakot, a hideget, az alkoholt, a "télibundát"(brrr), az erőltetett szeretetet, a soha nem látott könnyeket, az elvárásokat, a megkötéseket,a munkanélküliséget, a mentő hangját, a rendőröket, a vérontásokat, a felesleges információt, a buta embereket, a vadkeresztényeket, a lusta dj-ket, az érdekkapcsolatokat, a cigiről leszokást, a töredezettségmentesítést, azt amikor kevés a lőszer, a pillanatot amikor rájövök hogy mégsem vagyok szabad...satöbbi

hát drága kellemes ünnepeket IN YO  FACE MOFO!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://johnnychimpo.blog.hu/api/trackback/id/tr461648406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása