Romantika

2009.03.14. 20:49

A szex jó...a csoportos szex is jó...igaz ebben az esetben nagyjából elvész az intimitása a dolognak...de azért még jó. Megismertem életemben az eddigi legcsodálatosabb lányt...keresve sem találnék illetve nem is kívánhatnék jobbat...rendkívül vonzó, intelligens, tudja mit akar és vannak tervei, céljai...az én tökéletes ellentétem. Néha elgondolkodok és nem értem mit látnak bennem a hasonló tünemények, de az esetek többségében nem érdekel, nem gondolkodom inkább csak élvezem a helyzetet. Ez szerintem így jó...számomra legalábbis ez optimális. Nem szeretek rágódni mert felesleges és fárasztó. Ha van egy nőstény akivel hosszabb távon tudnék gondolkodni akkor az ő...imádom, bálványozom de ezt csak mérsékelten és nem tolakodóan mutatom ki...és isteni az ágyban...tényleg nem lehet panaszom semmire...talán arra hogy tulajdonképpen nem vagyunk együtt...nem párkapcsolat...csak úgy hozta a sors hogy megismertem és két hét ismerettség után már nála lakom...együtt alszunk mosolygunk egymásra és ölelkezünk. A születésnapján kicsit felöntöttünk a garatra...de végülis egymás karjaiban kötöttünk ki...csodálatos volt...habár az elfogyasztott alkohol jelentősen gátolt az élvezet élvezésében...de csodálatos volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://johnnychimpo.blog.hu/api/trackback/id/tr991002415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása