yoyoyo...éjj..éjj....

én csak ülök it a gép előtt nyomkodok színes gombokat

nekussoltass engem haver mert feltárom a gyomrodat

ablakon távozok a betörő már ajtón kopogtat

az éjszakai szélben szál hajam szépen loboghat

mióta leszoktam a cigiről sokkal többet dohányzok

hollywoodban részegen asztalon járok táncot

biztosítva vagy haver felhúzták a hadi sáncot

utolsó forintomból kérek csak mégegy számot

belülről emészt a bánat, kívülről kicsattanok

minek rántsanak bicskát a hallhatatlanok

megköszönöm h ha nálad alhatok

az se gáz pajtás ha nem jut rám a paplanod

cserébe füvön kívül nem tudom mit adhatok

ha szépen megkérsz felgyújtom neked a paplakot

4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

négy:D

Hájjákmeg há' mióta lészoktám a dohányzásrú 2x annyit költök cigerettára mint egyéPként. Belülről emészt a bánat, kívülről kicsattanok...nah ja literszámra vedelem a tejet...mást nem igazán fogyasztok...mármint táplálékot...egyebet...egyre többet...már ha lehet az én teljesítményemet még fokozni. hwban voltunk fellépni(p25Buci) freestyleozni meg rappelni karvajó volt mert kevesen voltak és olyankor családias a hangulat és el tud lazulni az ember. meg fel is vettünk egy számot...aminek mondjuk szerintem szar az alapja...de majd remixeli a suhov x)

itt ez a lány...őt is nagyon kívánom...több tekintetben is...de ő arra várt hogy én lépjek, de én nem akartam elsietni mert azzal már sokszor benéztem :D el tudom képzelni hogy csak én fogom ki a töketlen csajokat x) de most komolyan miért mindig a hím kezdeményezzen? Ha akar valamit egy ember akkor nem az normális hogy megpróbálja megszerezni? Én? Én csak előkészítettem a terepet...kicsit túlságosan is bemelegítettem...tulajdonképpen már csak haza kellett volna vinnem és lehet egyből gerincre vágta volna magát...lehet hogy nem...nem számít nem csak kúrásra kell...lyuk az mindig van...

soha ne avatkozz bele mások magánügyeibe...soha...nem éri meg...semmi szín alatt nem éri meg...úgyis csak te leszel a szarszemét...erről most ennyit.

késik a szállítmány...de miért? a múltkor még épp időben megjött...mindenki csak kattog...mindenki "issza a tablást" amíg meg nem jön a "minőségi bor"...

 

majdmég folytatom most elugrok afrikába :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://johnnychimpo.blog.hu/api/trackback/id/tr311569492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása